زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند

زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند

نرم افزار زایر یار یک مسیر یاب هوشمند محسوب می شود که زایران می توانند آن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات مناسب آن بهره بگیرند.

پیرو تاکید رییس سازمان حج و زیارت مبنی بر توجه به سلامت و امنیت حجاج، برای نخستین بار نرم افزار زایر یار در حج تمتع ۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت.
این نرم افزار با ارائه خدمات قابل توجه، می تواند به عنوان یک مسیر یاب هوشمند زایرانی را در طول موسم حج و برای رسیدن به مقصد راهنمایی کند.
حجت الاسلام رحمانی مسئول واحد راهنمایان حج تمتع ۹۷ درباره نرم افزار زایر یار گفت: زایران می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند خود از خدمات مناسب آن به صورت آنلاین و حتی آفلاین بهره بگیرند.
وی افزود: مسیریابی برای زایران عزیز، شناسایی زایران  گمشده، کمک به زایران در راه مانده، نظرسنجی، ارتباط دو سویه با مسئولان سازمان حج و زیارت و ... بخشی از خدمات نرم افزار زایر یار محسوب می شود.
رحمانی ابراز امیدواری کرد زایران کشورمان نرم افزار زایر یار را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند چرا که این نرم افزار در راستای کمک به زایران عزیز تدارک دیده شده است.
امسال بیش از ۸۶ هزار نفر از زایران کشورمان در موسم حج تمتع ۹۷ حضور می یابند.
 




نظرات کاربران