لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق

لزوم توجه به برنامه ریزی و‌زمانبندی مناسب در ایام تشریق

رییس سازمان حج و زیارت برلزوم برنامه ریزی و اهتمام به زمانبندی مناسب در ایام تشریق تاکید کرد.

 


جلسه ویژه بررسی فرایند عملیاتی حج و برنامه ریزی های خاص مشاعر با حضور رییس سازمان حج و زیارت، اعضای ستاد مکه مکرمه و دست اندرکاران حج تمتع 97 در محل ستاد مکه مکرمه برگزار شد.
آقای حمید محمدی در این جلسه با بیان اینکه روند مناسبی را از ابتدای عملیات حج تمتع شاهد هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه دو محور سلامت و امنیت حجاج مورد تاکید و توجه بوده است.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: باید به موضوعات پیش بینی  نشده نیز توجه ویژه ای داشت و قبل از هرگونه اتفاق، راهکارهای پیشگیری را مورد توجه قرار داد.
وی ازهمه دست اندرکاران و اعضای ستاد خواست در ایام مشاعر و تشریق به نحوی برنامه ریزی و اقدام کنند که هیچگونه مشکلی ایجاد نشود.
آقای محمدی با بیان اینکه زمانبندی مناسب در ایام تشریق از دغدغه ها می کاهد ، گفت: تمامی مدیران مجموعه و کاروان ها باید در این خصوص توجیه باشند و طبق برنامه عمل کنند.
 


| شناسه مطلب: 89748




محمدی مشاعر حج97



نظرات کاربران