دیدار سرپرست حجاج ایرانی با زائران کشورمان در مکه

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای حمید محمدی و سایر مسئولان حج کشورمان امروز با حضور در هتل میلینیوم شهر مکه مکرمه، با زائران کشورمان دیدار و از روند ارائه خدمات به حجاج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر ابتدا در رستوران مخصوص آقایان حضور یافت و با حجاج درباره کیفیت خدمات گفت‌و‌گو کرد.
حجاج از کیفیت خدمات ارئه شده ابراز رضایت کرده و از مسئولان حج کشورمان تشکر کردند. سرپرست حجاج کشورمان در پاسخ به ابراز رضایت و تشکر حجاج گفت که ما برای آشنایی با مشکلات احتمالی و چگونگی خدمات رسانی به حجاج اینجا هستیم و خدا را شکر می کنیم که شما راضی هستید.
یکی از حجاج درباره مبلغ سفر حج انتقاداتی داشت که سرپرست حجاج کشورمان با تاکید بر اینکه سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری به مقوله حج غیرانتفاعی است، گفت: ما همواره مدافع حقوق حجاج بوده‌ایم. به همین دلیل تمام هزینه‌های خدمات سفر حج ارزیابی و قیمت تمام شده خدمات از حجاج دریافت می‌شود.
وی سپس به قسمت پخت و توزیع غذا رفت و در جریان چگونگی اجرای آن قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه همچنین ضمن گفت‌و‌گو با آشپزان و خدمه رستوران به آنها گفت: قدر نعمت خدمت به حجاج را بدانید و از خدا بخواهید این نعمت را از شما نگیرد.
در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با بانوان زائر که در رستوران بودند از نحوه خدمات‌رسانی سوال کرد که آنها نیز گفتند از خدماتی که ارائه می‌شود رضایت دارند. وی همچنین خطاب به حجاج اظهار کرد: دعا برای خدمتگزاران حج بهترین تشکر از آنهاست.
خانمی اشاره داشت که کمپینی برای کمک به زائران سالمند راه‌انداری و افراد زیادی را برای کمک به سالمندان جذب کرده است که نماینده ولی فقیه از این اقدام بسیار استقبال کرد.
زائر دیگری مشکل خود درباره دسترسی به داروهای خاص را با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر در میان گذاشت که ایشان نیز دستورات لازم برای حل این مشکل را صادرکرد.
سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد که دلیل بازدید ما از هتل‌ها و دیدار با زائران این است که مشکلاتی که وجود دارد را حل کنیم.
چند زائر دیگر دغدغه خود درباره کم شدن زمان سفر حج اعلام کردند که امیرالحاج ایرانی به آنها اطمینان داد که سفر حجاج کوتاه‌تر از آنچه از پیش به آنها اعلام شده، نخواهد بود.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی عسکر همچنین دیداری با معینه‌‌های کاروان‌های مستقر در هتل میلینیوم داشت و ضمن تشکر از زحمات آنها، تصریح کرد که تمهیدی در نظر گرفته شود که معینه‌ها کاملا در دسترس بانوان زائر باشند.
وی همچنین از خانمی که دچار شکستگی لگن شده بود، عیادت کرد و برای تسهیل رفت ‌وآمد این زائر به مسجدالحرام و انجام سایر اعمال حج تذکراتی داد.
هتل میلینیوم در حال حاضر 1750 زائر از استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، تهران و آذربایجان شرقی و غربی دارد.


 


| شناسه مطلب: 89784




قاضی عسکر حج97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران