برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه

برگزاری مانور آموزشی عوامل کاروان‌ها برای برگزاری مراسم شب دهم ذی‌الحجه

معاون ستاد عملیات مکه از برگزاری مانور عملیاتی و آموزشی معاونین و خدمه‌های مجرب کاروان‌های مناطق پنج‌گانه مکه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، ناصر حویزاوی اظهار کرد: شب گذشته معاونین و خدمه‌های مجرب کاروان‌های مناطق پنج‌گانه که بانوان را در شب دهم ذی‌الحجه از عرفات به مشعر، منا و نهایت رمی جمرات می‌برند و برمی‌گردانند برای سازماندهی، آموزش و توجیه در طول مسیر حضور یافتند.
وی با بیان اینکه در این مانور عملیاتی حدود 700 نفر از عوامل مجرب کاروان حضور داشتند، ادامه داد: عوامل از مکاتب هشتگانه و طول مسیر تا رمی جمرات و امکانات مسیر از جمله درمانگاه‌ها، سرویس بهداشتی، آب‌خوری‌ها و سایر امکانات بازدید و از آنها فیلم گرفتند تا زائران را نسبت به مسیر توجیه کنند.
معاون ستاد عملیات مکه خاطرنشان کرد: برای اولین بار این مانور آموزشی برگزار شد. از اهداف این مانور، اجرای تمرین برای روز مراسم و همچنین متناسب‌سازی فرایند اعمال با لباس، تجهیزات و امکانات زائران است. عوامل کاروان‌ها آموش های لازم را به زائران منتقل می‌کنند.


 


| شناسه مطلب: 89790




حج 97



نظرات کاربران