در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم در بخش  خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم

در بخش خدمات پزشکی و درمان زائران در مقایسه با سال قبل وضعیت بهتری داریم

رئیس گروه پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: هیچگونه کمبود دارویی درعربستان نداریم و وضعیت خدمات دهی به زائران خانه خدا مطلوب و از سال قبل بهتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ دکتر مرعشی رئیس گروه پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، با اشاره به روند مطلوب خدمات دهی پزشکان در مکه و مدینه گفت: امروز شنبه در مکه تعداد 25 نفر در بیمارستان مرکز پزشکی حج و 7 زائر هم در بیمارستان سعودی بستری شده اند.


وی افزود: یک بیمار هم هنگام ورود در فرودگاه جده دچار عارضه و در بیمارستان این شهر بستری شده است.


دکتر مرعشی، وضعیت زائران را در مدینه بهتر ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در مدینه بیمار بستری نداریم. رئیس گروه پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر میزان داروی موجود در مراکز پزشکی ایران در سرزمین وحی را کافی دانست و افزود: در دو شهر مکه و مدینه هیچگونه کمبود دارو نداریم.
دکتر مرعشی بیشترین علت مراجعه به بیمارستان و درمانگاههای مراکز پزشکی ایران را گرفتگی های عضلانی، درد مفاصل و عفونت های تنفسی بیان کرد. 


| شناسه مطلب: 89803




مرعشی پزشکی حج97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران