شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی

شلوغ ترین هتل مکه میزبان سرپرست حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت امروز مهمان زائرانی خونگرم سه استان آذربایجان شرقی و غربی و مازندران در هتل المزن المتالغه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حجت لااسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر امیرالحاج ایران و آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت مطابق معمول روزهای گذشته امروزهم به دیدار زائران رفتند. به هتلی بزرگ با 2550 زائر از سه استان بزرگ آذربایجان شرقی و غربی و مازندران. به هنگام ورود حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر وهیات همراه به این مجموعه، مدیر وشماری ازعوامل مجموعه و تعدادی از زائران در ورودی ساختمان به استقبال آمدند. امیرالحاج ایران در ابتدا وارد غذاخوری آقایان شد و مشغول سلام و احوالپرسی با زائران. آقای قاضی عسکر از زائرانی که مشغول ناهار بودند از وضع هتل و غذا و حمل و نقل می پرسید و آنان هم با صمیمیت بسیارپاسخ می دادند "همه چیزعالی است" و نماینده رهبرمعظم انقلاب هم برایشان آرزوی سلامتی و حج مقبول و سفرهای مکرر می کرد. 
میزان استقبال زائران از حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر و درخواستها برای گرفتن عکس یادگاری به حدی بود که مسیرغذاخوری به زحمت طی شد. جوانی که دست پدر پیرش در دستش بود بر سر راه امیرالحاج قرارگرفت و آقای قاضی عسکر پس از احوالپرسی، رو به پسر گفت: کار بسیارخوبی کردید با پدرهمراه شدی و برای او دعا و آرزوی قبولی اعمال کرد.  
ایشان برسر میزی که پیرمردانی با موهای سپید دور آن نشسته بودند، گفت: ماشاالله جوانان همه باهم جمع شده و قبراق آماده برای اعمال حج تمتع هستید. این مزاح سرپرست حجاج ایرانی با خنده آنان همراه شد و درحق همه خدمتگزاران به حجاج دعا کردند. نکته جالب در این بازدید این بود که درهتلی با این وسعت و تعداد زائر احدی از زوار گله و شکایتی از عوامل مجموعه و خدمتگزاران نداشتند و همه درگفتگو با حجت الاسلام قاضی عسکر دعاگوی آنان و مسئولان بعثه و سازمان حج بودند. 
امیرالحاج ایران پس از سلام و احوالپرسی با پیرمردی تبریزی وقتی از او پرسید حج اولی هستید و او پاسخ مثبت داد گفت: زواری که اولین بار به حج می آیند دعایشان مستجاب می شود، شما برای ماهم دعا کنید.


دربخش بانوان هم که باصدای صلوات از آقای قاضی عسکراستقبال شد، همه خانم ها با دیدن ایشان وآقای محمدی رئیس سازمان حج و زیارت لب به تشکر و قدردانی گشودند و برای عوامل دست اندکار حج دعا کردند. حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر هم نظیر همان دعاهایی که دربخش آقایان داشت برای بانوان هم از خداوند مسئلت کرد.
یکی از زائران به امیرالحاج ایران گفت: بنده هرگاه به مسجدالحرام مشرف می شوم در طواف برای خدمتگزاران این هتل که با جان و دل و بدون منت خدمت می کنند دعا میکنم. سرپرست حجاج بیت الله الحرام گفت: شما ضیوف الرحمان هستید و خدمت به شما افتخار ماست .وی افزود: این آقایان همه عشق شان محبت به مهمانان خداست و دعای شما بدرقه راه آنان است. 
زائردیگری از مازندران گفت: من از استقبالی که هنگام ورود از ما به این هتل شد به قدری آرامش گرفته ام که استرسی را که از سفر و سختی اعمال داشتم، فراموش کردم. 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سپس در آشپزخانه مجموعه حضوریافت و از وضعیت کیفیت غذا و توزیع سوالاتی کرد که مسئول این قسمت ازهمه موارد اظهار رضایت کرد و گفت: ازهمه جهات نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم. آقای قاضی عسکرهم با دعا برای همه عوامل مجموعه، راهی درمانگاه مجموعه شد.
در بازدید از درمانگاه دکتر سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت سازمان جمعیت هلال احمر توضیحاتی ارائه کرد. هنگام  ورود هم پزشکان و عوامل این مجموعه با استقبال از امیرالحاج ایران، هریک توضیحاتی دادند. این درمانگاه با 4 مطب قلب و عروق ، ریه و دو مطب عمومی بصورت شبانه روزی پذیرای بیش از 300 نفر از ضیوف الرحمان است.
بگفته دکتر محسن تقی زاده سرماخوردگی و دردهای عضلانی بیشتر علت مراجعه به پزشک است. در بازدید از درمانگاه آقای قاضی عسکر از زائر خانمی هم که روی تخت بستری بود عیادت کرد و از احوال او را از پزشک معالجش جویا شد. خانم دکتر امینیان پزشک قلب و دستیار او خانم دکتر اسفندارهم توضیحات لازم را ارائه و از کمک همه مسئولان بعثه و سازمان حج برای فراهم کردن تجهیزات درمانی و اقلام دارویی قدردانی و تشکر کردند. 
این دیدار هم همچون دیدارهای قبلی نماینده رهبر معظم انقلاب با زائران در مدینه و مکه با بدرقه زوار و عوامل حاضر درمجموعه پایان یافت.



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران