دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی

رییس سازمان حج و زیارت امروز در ادامه بازدید از هتل های محل استقرار زائران کشورمان به هتل «زائر برلنت عزیزیه» رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حمید محمدی در این بازدید درجریان وضعیت تغذیه ، اسکان و حمل و نقل زائران قرار گرفت و در برخی موارد دستور پیگیری داد. زائران نیز در این دیدار از زحمات مسئولان و خدمتگزاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت قدردانی کردند.
علیرضا سنجری زائر ۵۰ ساله اهل خمین که چند روزی است مهمان حرم خدا شده خدمات ارائه شده را بسیارعالی توصیف و از زحمات خدمتگزاران در هتل تشکر کرد. غلامرضا میرزایی نیز گفت: خدمات بسیارخوبی را شاهدیم و از نحوه اسکان و تغذیه و رفتارمدیران مجموعه و کاروان رضایت کامل داریم.
آقای محمدی رییس سازمان حج و زیارت نیز گفت: هدف ما و همه خادمان حجاج، فراهم کردن امکانات مناسب برای شما زائران است و امیدواریم شما نیز از عملکرد خادمان راضی باشید و درکمال آرامش به کشور بازگردید.
محمدی افزود: بهترین قدردانی از عوامل دعای خیر طائران است در‌حق دست اندرکاران حج .


درهتل زایر برلنت عزیزیه حدود ۷۵۰ زایر ایرانی اقامت دارند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران