استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی

استقبال گرم حجاج بوشهری از سرپرست حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در ادامه بازدیدهای روزانه خود از هتل‌های حجاج کشورمان و گفت‌و گو با آنها، امروز مهمان حجاج بوشهری بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، ظهر امروز حجت الاسلام‌والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر در هتل حیات رویال که محل استقرار 4 کاروان از استان بوشهر بود، حضور یافت. حجاج بوشهری که از حضور سرپرست حجاج ایرانی در هتل مطلع شده بودند، در قسمت ورودی هتل منتظر ایشان بودند و با ورود حجت الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر به هتل، با ذکر صلوات و خوش‌آمدگویی، استقبال گرمی از ایشان کردند.
در ادامه امیرالحاج ایرانی در رستوران حاضر شد و ضمن احوالپرسی با حجاج، درباره کیفیت ارائه خدمات به حجاج با آنها گفت و گو کرد که حاجیان از خدمات ارائه شده به آنها اعلام رضایت کرده و از عوامل حج و مدیریت کاروان‌های خود تشکر داشتند. وی از زائران خواست تا برای خادمین خود دعا کنند.


نماینده ولی فقیه همچنین دیداری با آشپزان و نیروهای بخش توزیع غذا داشت و خطاب به آنها گفت: خدا سلامتی به شما بدهد و همیشه در راه خدمت به حجاج باشید.
وی همچین در گفت‌ و گویی با پزشک هتل، در جریان چگونگی ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج قرار گرفت.
چند نفر از حجاج تقاضای برقراری عمره را داشتند که حجت الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر به آنها گفت که تلاش ما هم برقراری عمره است . شما هم دعا کنید که  عمره راه بیفتد تا شما با فرزندانتان به حج بیایید.
یکی از بانوان بیان کرد که حضور شما در هتل و دیدار با حجاج نشان می دهد که شما به فکر حجاج هستید. خانم دیگری از اینکه در کلاس‌های آموزشی آنها را نسبت به انجام اعمال ترسانده بودند، گلایه داشت که سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه اعمال حج سخت نیست، اظهار کرد: حتما تذکر می دهیم حجاج را در کلاس‌های آموزشی نگران نکنند.
حجت الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر همچنین با پدر یکی از شهدای منا دیدار کرد و وی را مورد تفقد خود قرار داد.
در پایان این دیدار، حجاج از نماینده ولی فقیه تقاضا داشتند که زمان بیشتری در هتل بماند که حجت‌الاسلام والسملیمن قاضی عسکر با تشکر از مهمان‌نوازی حجاج بوشهری بیان کرد که به دلیل جلسات پیش‌رو قادر نیست بیشتر از این همراه حجاج باشد.
حجاج بوشهری پس از گرفتن عکس های یادگاری، امیرالحاج ایرانی را تا در هتل بدرقه کردند.


 


| شناسه مطلب: 89927




قاضی عسکر حج97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران