حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند

حجت الاسلام نجفی: روحانیون آداب ظاهری و باطنی زیارت را به زائران بیاموزند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره از روحانیون کاروانهای عمره گذار خواست تا به زائران آداب ظاهری و باطنی زیارت را بیاموزند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام و المسلمین " نجف نجفی روحانی " گفت : آداب زیارت شامل دو محور زیارت ظاهری و زیارت باطنی می شود. در محور ظاهری متوجه طهارت و سلام هستیم و در محور باطنی اصل بر حضور قلب و ادب است .
وی گفت : عمره گزاری ، فرصتی بسیار مغتنم برای خودسازی و دیگر سازی است. از این فرصت باید نهایت استفاده را برد.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره به زائران توصیه کرد که وقت خود را بیشتر در مسجد شریف نبوی  بگذرانند و اوقاتی که امکان زیارت ائمه معصوم در بقیع وجود دارد به زیارت آن بزرگواران بروند .
وی گفت : بعد از خانه کعبه ، شریف ترین مسجد در روی کره زمین ، مسجد شریف نبوی است و نماز گذاردن در آن ثواب بسیار دارد .
وی از زائرانی که وقت خود را درمیان دستفروشان منطقه موسوم به بین الحرمین می گذرانند گله کرد و به آنها توصیه نمود وقت خود را صرف قرائت قران و نماز در مسجد شریف نبوی نمایند که هر رکعت نماز در آن بنا بر حدیث 10 هزار برابر ثواب دارد.


| شناسه مطلب: 8995







نظرات کاربران