تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین

تقدیر از آزادگان سرافراز و خادم زائران در کاظمین

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود سرافرازانه  آزادگان به میهن عزیز اسلامی، طی مراسمی با حضور مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین و کارکنان ستاد شمسا، از آزادگان حاضر در ستاد با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلی، در روز 26 مرداد در شهر مقدس کاظمین و در محل بعثه مقام معظم رهبری مراسم باشکوهی به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان عزیز به کشور برگزار شد.


در این مراسم با حضور مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین و سامراء، حجت‌الاسلام والمسلمین کاردان، مسئول شرکت شمسا، کارگزاران و جمعی از آزادگان برگزار شد. این مراسم با پذیرایی و اهداء هدایایی به آزادگان سرافراز و خدمتگزاران به زائران ائمه معصومین علیهم السلام در کاظمین و سامرا به پایان رسید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران