تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا

تأکید بر خدمت رسانی به زائران در جلسه هفتگی بعثه در کربلا

جلسه هفتگی تواصی کارکنان و کارمندان فعال در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، با تأکید بر لزوم خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، جلسه هفتگی تواصی کارکنان و کارمندان فعال در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، صبح روز شنبه 27 مرداد ماه برگزار شد.


براساس این گزارش، در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بهجتی، مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، ضمن توضیح حدیثی درخصوص اصول زندگی امام صادق(ع) گفت: در روایتی وارد شده که از امام صادق (ع) پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟ حضرت فرمودند: چهار اصل، اولا دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد پس آرام شدم دوم،دانستم که خدا مرا می بیند پس حیا کردم ،سوم دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم و چهارم دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم.


وی درادامه با اشاره به این که فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته گروه قبلی رضایت بخش بود، خواستار همراهی و همکاری بیشتر درمراسمات پیش رو در هفته جاری شد.


حجت الاسلام والمسلمین بهجتی با بیان این که همه ما برای خدمت به زایران حسینی به این سفر معنوی آمده‌ایم، تأکید کرد: باید قدر این سفر معنوی را دانست و از آن به خوبی بهره گرفت.


مسؤول بعثه رهبری در کربلای معلا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سعی کنید در انجام امور مربوط به خود کوشا باشید واین کار شما یعنی خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) از زیارت به مراتب بالاتر می باشد و بدون شک نزد امام حسین(ع) و خدای متعال مأجور خواهید بود.


یادآور می شود، در ادامه این جلسه هر یک از کارکنان و کارمندان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره مسائل فرهنگی و برنامه های پیش رو از جمله برنامه های بعثه در ایام عرفه پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران