محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد

محفل انس و معرفت در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد

محفل انس و معرفت با سخنرانی حضرت حجه السلام و المسلمین عباسی و با حضور عمره گزاران ایرانی مستقر در هتل برج السریع مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی بعثه مقام معظم رهبری به مکه مکرمه، قربانی مسئول فرهنگی هتل برج السریع اعلام کرد در این مراسم که با تلاوت آیات نورانی قرآن و قرائت آقای مهوشیان قاری بین المللی قرآن مجید آغاز شد حجت الاسلام عباسی با بیان گوشه ای از شخصیت حضرت زهرا(س) گفت: فاطمه عین خوبی، طهارت و کمال شده است و اگر مادر ما را فاطمه می گویند به خاطر آن است که از بدی ها جدا شده است.
وی با بیان اینکه اگر از شما ازایران بپرسند این همه راه آمده اید تا چه کنید می گوییم آمده ایم تا خوب شویم آمده ایم تا عاقبت به خیر شویم آمده ایم و با حقیقت حضرت زهرا (س) محشور شویم.
این استاد حوزه ودانشگاه یادآورشد: اگر دعای ما مستجاب شود می توانیم قسمتی از وجود مقدس حضرت زهرا(س) را درک کنیم.
وی در ادامه گفت: به تعبیر امام صادق(ع) اگر معنی دعا و ذکر را بفهمیم می توانیم به اسماء خدا برسیم و این مهم آن است که همواره با وضو باشیم.
حجت الاسلام عباسی یکی از شرایط طواف مستحبی و واجب را وضو دانست و گفت: یکی ازمکان هایی که وضو واجب است هنگام طواف است هرچند فرد طواف کننده غسل می کند اما این کفایت نمی کند و باید وضوبگیرد. 
وی یاد آورشد:خداوند می فرمایند: اگر می خواهید دور خانه من بگردی باید با وضو باشید و اگر قرار است انسان خوبی ها را به خود اختصاص دهد یکی از دستورات زیبای ائمه آن است که همواره وضو بگیرید و با وضو باشید.

image_20113281042419531.jpg



| شناسه مطلب: 8997







نظرات کاربران