استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا

استقبال مسؤولان بعثه رهبری از ورود کاروان دانشگاهی به کربلا

اولین کاروان دانشگاهیان در نوزدهمین دوره در بدو ورود به کربلا مورد استقبال گرم مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و مدیران حج و زیارت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، این شهر مقدس روز گذشته شاهد ورود اولین کاروان دانشجویی بود که با استقبال گرم مسؤولان بعثه رهبری و حج و زیارت همراه بود.


بر اساس این گزارش این کاروان ها با استقبال گرم حجت الاسلام والمسلمین بهجتی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و آقایان حسینی مسئول دفتر حج و زیارت درکشور عراق، علی بیک مسئول ستاد عملیات شمسا در عراق، رضا همدانی، نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق و دیگر مسئولان حاضر، وارد کربلای حسینی شدند.


در این آیین زیبا، حجت الاسلام والمسلمین بهجتی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و نیز رضا همدانی نماینده ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان در کشور عراق به سخنرانی پرداخته و تأکید کردند: فرصت زیارت اباعبدالله(ع) و قمر بنی هاشم(ع) فرصت گرانسنگی است که نصیب هرکسی نمی شود به ویژه این که شما در آستانه روز عرفه وارد این شهر مقدس شده اید.


یادآور می شود، در ادامه ضمن پذیرایی از زائران، برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای ایشان توسط مدیر ایرانی هتل توضیح داده شد.


گفتنی است، نخستین کاروان‌های نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان  از استان‌های تهران و بوشهر اعزام شده اند و به گفته مسؤولان بعثه رهبری هتل‌ها و تسهیلات رفاهی، مجوز خروج از کشور، بحران ارزی و ... خوشبختانه تاکنون مشکلی به وجود نیاورده است.


لازم به ذکر است، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال 8 هزار نفر در قالب 186 کاروان به عتبات اعزام خواهد شد.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران