آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات

آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات

مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت الاسلام و المسلمین  سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان ؛ آقای حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و با حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات آغاز شد.

 


 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ دراین مراسم که از ساعت 9 صبح به وقت محلی ( 10:30 به وقت ایران ) با مداحی حاج مهدی سماواتی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده است ؛ پیام حج مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرائت می شود.
از ساعاتی مانده به شروع مراسم لحظه لحظه بر شمار شرکت کنندگان در این مراسم که در چادر بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود ؛ افزوده می شد.
شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل بر روی تابلو نوشته ها در محوطه داخلی چادر نصب شده و در دستان بسیاری از زائران دیده می شود. 
شماری از جانباران سرافراز دفاع مقدس نیز که درقالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اند در کنارجایگاه مستقر شده اند.


دراین لحظه شعار الله اکبر،الموت لامریکا، الموت لاسرائیل ،  آمریکا عدوالله ،  اسرائیل عدوالله، نصر من الله و فتح قریب- مرگ بر آمریکای مردم فریب، فلسطین پیروز است - اسرائیل نابود است   در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین انداز شده است. 
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود .




نظرات کاربران