دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند

دانشجویان دعای عرفه را در حرم امام حسین(ع) زمزمه می کنند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری مراسم ویژه دعای عرفه کاروان‌های دانشجویی در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاکنون ۱۵ کاروان دانشجویی در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به این سفر اعزام شدند.
وی افزود: در حال حاضر ۱۰ کاروان در کربلا و ۵ کاروان در نجف هستند که برای برگزاری دعای عرفه تمام کاروان‌های دانشجویی در کربلا گردهم می‌آیند.
فقیهی اضافه کرد: مراسم ویژه دعای عرفه کاروان‌های دانشجویی در روز عرفه از ساعت ۱۴ در حرم مطهر امام حسین علیه السلام برگزار خواهد شد.
یادآور می شود،با پیگیری های رضا همدانی؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق و هماهنگی هایی که توسط ستاد عملیات شمسا در نجف اشرف انجام شده،کلیه کاروانهای دانشگاهی که در نجف اشرف مستقر هستند، صبح روز سه شنبه 30 مرداد ماه (مصادف با روز عرفه ) جهت شرکت در دعای پر فیض عرفه به کربلای معلی انتقال داده می شوند .


تا کنون شرایط انتقال تمام کاروان های دانشگاهی مستقر در نجف از استان های سراسر کشور فراهم شده است.زائرین دانشگاهی پس از قرائت دعای عرفه با اتوبوس به نجف برگردانده می شوند.


نهم ذیحجه روز عرفه است. خداوند متعال در این روز به زائران حج در صحرای عرفات و زائران امام حسین(ع) در کربلای معلی، توجه ویژه دارد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران