حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق

حضور 10 هزار زائر ایرانی در روز عرفه در عراق

همزمان با فرارسیدن روز عرفه بالغ بر 10 هزار زائر ایرانی در عراق حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای حسینی سرپرست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گفت: با توجه به ثبت نام انجام شده، هزمان با روزعرفه 10 هزار زائر ایرانی برای قرائت دعای عرفه در عراق حضور خواهند داشت.


وی افزود: جلسات ویژه ای برای هماهنگی هر چه بهتر جهت استقبال از زائران در ستادهای کربلا، نجف و کاظمین برگزار شده است.


حسینی اضافه کرد: دستور العمل ویژه عرفه نیز به ستادهای سه شهر برای حضور با شکوه زائران ایرانی در روز عرفه ابلاغ شده است تا انشاءالله  زائران بتوانند از فیض حضور در این روز بهره مند شوند.


سرپرست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گفت: آشپزخانه ها، هتل ها و واحد حمل و نقل آمادگی کامل دارند تا بهترین خدمات را برای زائران پیش بینی کنند. پروازهای ویژه عرفات در نظر گرفته شده است و ظرفیت اعزام زائران زمینی نیز بیشتر شده است.


حسینی افزود: با توجه به حجم انبوه زائران و گرمای هوا، توصیه می شود زائران عزیز ایرانی مسائل بهداشتی را رعایت کنند. 9 درمانگاه ویژه زائران ایرانی در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سید محمد آماده خدمات رسانی می باشند.


خاطر نشان می شود همه ساله با نزدیک شده روز عرفه خیل مشتاقان جهت عزیمت به کربلای معلا به عراق عزیمت می نمایند که سهم زائران ایرانی بالغ بر 10 هزار نفر می باشد.


بعثه مقام معظم رهبری مراسم زیارت مخصوص امام حسین (ع) و دعای عرفه را توسط مداحان اهل بیت با حضور زائران ایرانی در حرم های مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت عباس (ع) برگزار خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران