برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند

برگزیدگان طرح «همراه لبیک» معرفی شدند

۱۳۳۸ نفر از دانشگاهیانی که در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان انتخاب نشده بودند، در این طرح شرکت کردند که از آن میان ۸۴ نفر به قید قرعه حائز سهمیه عتبات عالیات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بعد از قرعه کشی نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان و به منظور ایجاد فرصتی دیگر برای جاماندگان زیارت کربلا، ستاد مسابقه ای را با عنوان «طرح همراه لبیک» از 16 مرداد ماه تا اول شهریور در صفحه اینستاگرام لبیک برگزار نمود.


در این طرح، شرکت کنندگان 14 نفر را به صفحه لبیک در اینستاگرام دعوت و یک پست با موضوع امام حسین(ع) در صفحه شخصی خود ارسال نموده و در انتها نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامکی ستاد ارسال کردند.


1338 نفر از دانشگاهیانی که در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان انتخاب نشده بودند در این طرح شرکت کردند که از آن میان 84 نفر به قید قرعه حائز سهمیه عتبات عالیات شدند.


ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان این طرح،از کلیه دانشگاهیانی که در این امر فرهنگی ما را همراهی نمودند، قدردانی می نماید.امیدواریم در برنامه های فرهنگی آتی ستاد نیز شاهد حضور گرانقدر شما باشیم.


برگزیدگان لازم است بعد از مشاهده اسامی خود در سایت لبیک(ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان) با تماس با دفتر ستاد در استان تحصیل خود نسبت به ثبت نام نهایی و تحویل مدارک اقدام کنند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران