قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان

قرائت زیارت امین الله توسط دانشجویان در حرم مولای متقیان

کلیه کاروانهای دانشگاهی در بدو ورود به حرم مطهر حضرت امیر المومنین علی (ع) در ویژه برنامه ای به عنوان «سلام اول» شرکت و زیارت امین الله را قرائت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، قرائت زیارت پر فیض امین الله، در نهایت اعتبار است و از سوی امام سجاد (ع) و در زمان زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) توسط ایشان قرائت می شده است. امام محمد باقر(ع) فرمودند: هر کس از شیعیان ما این زیارت و دعا را نزد قبر امیرالمومنین(ع) یا قبر یکی از ائمه(ع) بخواند، حق تعالی این زیارت و دعای او را در نامه ای از نور بالا برده و مهر حضرت محمد(ص) را بر آن بزند و محفوظ نگاه دارد.


طبق همین روایت کلیه کاروانهای دانشگاهی در بدو ورود به حرم مطهر حضرت امیر المومنین علی (ع) در ویژه برنامه ای به عنوان"سلام اول" شرکت می نمایند و این زیارت را قرائت می کنند. بر همین منوال کاروان زمینی استان لرستان به مدیریت آقای زهره ای که از طریق مرز مهران وارد نجف شده بود، در همان ساعات اولیه حضور خود در شهر نجف به شوق زیارت مرقد حضرت امیر المومنین علی(ع) به حرم ایشان مشرف و با مداحی ذاکر اهل بیت(ع) و قرائت دعای امین الله آماده زیارت مرقد شریف امام اول شیعیان جهان شدند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران