کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است

کمک به بازسازی عتبات عالیات ماندگار کردن سرمایه است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: تیزهوش‌ترین تاجر کسی است که مال خود را به برکت غدیر و اهل‌بیت(ع) پیوند می‌زند و سرمایه خود را ماندگار و ابدی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام قاسم متقی نیا روز دوشنبه در جشنواره «نشان محبت» لرستان با اشاره به اینکه از فضیلت های مختلف امیر المومنین علی(ع) گفته می شود، اما اینکه ایشان تمام موجودی و وسع خود را برای خدمت به مردم گذاشت را باید بیشتر بگوییم، اظهار داشت: امام علی(ع)  وقت خود را برای حفر چاه می گذارد و تا آب بالا می آید بلافاصله وقف نامه آن را می نویسد.


وی یادآور شد: این یعنی ماندگار کردن، کاری را به خدا رساندن و رنگ خدایی به عبادت دادن، یکی از ضمیمه های زیارت امام علی(ع) اقتدای به مولای متقیان در خدمت به دیگران است.


امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه بزرگداشت غدیر بزرگداشت غیرت هم هست، تصریح کرد: یکی از صفات خدای متعال غیور است و امام علی(ع) که ولی الله است نیز از این صفت الهی برخوردار است.


حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به اینکه زمانی که ضریح امام حسین(ع) را از لرستان عبور دادند به شهادت رسانه ها بالاترین حضور مردمی را در لرستان داشتیم، گفت: همانجا این مطلب در رسانه گفته شد که این ضریح هنوز به حضرت نرسیده چه تبرکی دارد که مردم متبرک شوند؟


وی در پاسخ به این سوال ادامه داد: کسی که ۹ ماه انتظار فرزند خود را دارد، لباس هایی برای بچه می گیرد و هنوز به تن فرزند نرفته هر شب آن ها را می بوید و می بوسد، چون بنا است این لباس تن پوش عزیزدلش شود.


این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص کمک مردم به بازسازی عتبات عالیات یادآور شد: چرا مادر اینقدر به فرزند خود علاقه دارد، امام علی(ع) پدر امت است، مگر می شود از فرزند پرسید چرا برای پدر هزینه می کنی و به او عشق می ورزی، انسان این کار را عاشقانه انجام می دهد.


حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به اینکه کسانی که مال خود را به اهل بیت(ع) پیوند می زنند، با تیزهوشی خود را ماندگار می کنند، مال را ماندگار می کنند، اظهار داشت: تیزهوش ترین تاجر کسی است که مال خود را به برکت غدیر پیوند می زند و ماندگار می کند، سرمایه خود را ابدی می کند.


وی یادآور شد: مردم لرستان نیز در این عرصه پیشتاز هستند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران