بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند

بیش از 13 هزار حاجی تا پایان امشب وارد ایران می شوند

عملیات انتقال حجاج به میهن اسلامی از فرودگاههای مدینه و جده ادامه دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه اعلام کرد تا آخر وفت چهارشنبه تعداد 7036 حاجی از فرودگاه جده و 4271  حاجی هم از فرودگاه مدینه عازم شهرهای کشورمان شدند. 
براساس این گزارش با اضافه شدن پروازهای امروز این دوفرودگاه تعداد حجاجی که تا آخر وقت امروز پنجشنبه از فرودگاه جده عازم ایران می شوند به 7934 نفر و حجاج خروجی از فرودگاه مدینه به 5248 نفر می رسد.
همچنین تا دیشب 61000 نفر از حجاج کشورمان درمکه حضور داشتند که از این تعداد عده ای به عنوان حجاج مدینه دوم راهی این شهر و شماری هم راهی فرودگاه جده خواهند شد. 
پروازهای برگشت حجاج ایرانی بیت الله الحرام تا 24 شهریور از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد 19 ایستگاه پروازی در کشور ادامه خواهد داشت.
 




نظرات کاربران