دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف

دیدار دست اندکاران ستاد شمسا با مسئول بعثه رهبری در نجف

جلسه دیدار و هم اندیشی اعضای ستاد عملیات شمسا با اعضای بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در روز عید سعید غدیر خم در محل دفتر نمایندگی بعثه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج درکربلای معلی،جلسه  دیدار و هم اندیشی اعضای ستاد عملیات شمسا با اعضای بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در روز عید سعید غدیر خم در محل دفتر نمایندگی بعثه برگزار شد.


در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، با اشاره به اهمیت زیارت امام علی (ع) در عید غدیر عنوان کرد: همانطور که صاحب این شهر و این حرم مقامی بسیار بالا دارد، جایگاه والای زائران حضرت امیرالمومنین(ع) نیز بر کسی پوشیده نیست.


وی در ادامه ضمن تشکر از همه کارگزاران عتبات عالیات، از آنان خواست به طور جدی و با اخلاص کامل، نسبت به امور رفاهی و نیز استفاده حداکثری زائران از برکات این فیض الهی، اقدام کنند.


در ادامه این جلسه تعدادی از مسؤولان ستاد عملات شمسا نیز با بیان این که باید همه تلاش خود را برای رفاه بیشتر زائران به کار بگیریم، بر همکاری و همدلی بیشتر شمسا، حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در این راستا تأکید کردند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران