جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد

جشن عید غدیر خم در حرم امیر مؤمنان برگزار شد

جشن عید سعید غدیر خم به همت دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور زائران ایرانی درحرم امیرالمومنین(ع) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با عید غدیر خم مجلس جشن وسروری از طرف بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد.


در این مراسم که با حضور پرشور زائران در حرم علوی همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین  صابری اراکی به ایراد سخنرانی پرداخت و با تأکید بر این که غدیر عید اصلی شیعیان است، گفت: همه باید نسبت به این که امام و رهبرمان امیرمؤمنان(ع) احساس افتخار کرده و همیشه دنباله رو ایشان باشیم.


یادآور می شود، در ادامه این مراسم که در صحن حضرت زهرا(ع) برگزار شد، حاج آقای یعقوبی به مولودی خوانی و سرود خوانی به مناسبت عید سعید غدیر پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران