حج امسال موفقیت آمیز تر از گذشته برگزار شد، امیدواریم بتوانیم عمره را هم ازسربگیریم

سرپرست حجاج ایرانی گفت: فضای داخلی عربستان همانطور که خواست رهبری عزیز و مسئولان نظام و مردم بود بگونه ای شد که عزت و کرامت زائران ایرانی کاملا حفظ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیش از ترک مکه مکرمه درمصاحبه با خبرنگاران درباره وضعیت امسال حج گفت: بحمدالله حج ما در مجموع همانظور که پیش بینی شده بود برگزارشد و موفقیت مردم نیز دربرگزاری حج بسیارستودنی بود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر افزود: آنچه که ما به عنوان برنامه های فرهنگی درنظرگرفته بودیم بحمدالله اجرایی شد. 
سرپرست حجاج ایرانی درباره امور اجرایی حج 97 گفت: در امور اجرایی هم ما نسبت به سال گذشته موفقیتهای بیشتری داشتیم، تعداد فوتی ها نسبت به سال  گذشته کمتربود و فضای داخلی عربستان هم همانطور که خواست رهبری عزیز و مسئولان نظام وعموم مردم بود بگونه ای شد که عزت و کرامت زائران ایرانی کاملا حفظ شد و حجاج اکنون با عزت و افتخار درحال عزیمت به کشورهستند.
سرپرست حجاج ایرانی درباره تدارکات و خدمات پزشکی درحج امسال گفت: در بازدیدی که از بیمارستانها و درمانگاههای مکه و مدینه داشتم خوشبختانه هیچگونه بیماری حادی بین زائران مشاهده نشد، ضمن اینکه شمار بیماران هم نسبت به گذشته کمتر بود.
آقای قاضی عسکر درپاسخ به سوالی درباره ازسرگیری عمره گفت: مذاکراتی با برخی مسئولان عربستان داشتیم، شروطی را تعیین کردیم که اگر انشالله زمینه فراهم شود، امیدواریم بتوانیم عمره را هم ازسربگیریم. 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران