همایش زائران اهل سنت کاروانهای مدینه بعد در شهر پیامبر

همایش زائران اهل سنت کاروانهای مدینه بعد با حضورجانشین نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی درشهر پیامبر برگزار شد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیت الله حسینی بوشهری جانشین نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی امروز یکشنبه (یازدهم شهریورماه) درجمع زائران ، روحانیون و مدیران  کاروان های اهل سنت مدینه بعد که در هتل  زهرا الخیر برگزار شد به تبییین اهمیت فریضه حج پرداخت.
آیت الله بوشهری با استناد به احادیث و روایات تصریح کرد: حج در بین فرائض دینی از اهمیت بالایی برخوردار است و هرمسلمانی آرزو دارد که در کنار دیگر مسلمانان جهان دراین کنگره عظیم حضور یابد. 
وی درادامه به بیان مشترکات اهل تسنن و تشیع پرداخت و خطاب به حاضران گفت:  شیعه و سنی باید این مشترکات اصلی را محورقرار دهند و با هم وحدت داشته باشند و توطئه دشمن برای اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی را خنثی کنند.
جانشین سرپرست حجاج ایرانی همچنین به محورهای شعارحج امسال اشاره کرد و با بیان اینکه ایجاد تحول روحی و اخلاقی نیازبه تهذیب نفس دارد، اظهار داشت: انجام حج یکی از راههای تهذیب نفس است.
بر پایه این گزارش ، دراین همایش همچنین مولوی چابهاری امام جمعه اهل سنت چابهار درخصوص عظمت حج نزد همه پیروان مذاهب اسلامی سخن گفت و ضرورت وحدت و اتحاد مسلمانان را در شرایط کنونی یادآور شد. 
 


| شناسه مطلب: 90277




بوشهری اهل سنت حج97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران