چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟ چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟

چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم؟

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائرین ایرانی در حرم امام حسین(ع)گفت : در ادب زیارت باید اذن دخول گرفت، هدف از اذن دخول خواندن فقط ادای یکسری الفاظ عربی نیست بلکه واقعاً باید توجه داشت و اینکه چگونه می شود با انبوهی از گناه و حق الناس محضر امام برسیم را می توان با احساس تحول درونی بهنگام ورود درک کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی آدریانی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری باعنایت به سالروز شهادت یار باوفای امام حسین (ع) جناب میثم تمار، در جمع زائرین ایرانی در حرم حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: انسان ها در بهشت سه گونه اند : برخی صاحب درجه اند به تعبیر قرآن مهم درجات و برخی خودشان مایه اعتبار و درجه ساز بهشت(هم درجات) به تعبیر رسول خدا بعضی بهشتی اند و بعضی ها در اوج هستند بگونه ای که بهشت مشتاق آنان است.


وی اظهار داشت : انبیاء علیه السلام بخاطر همین تفاوت ظرفیت ها و تلاش ها دراندیشه و عمل وارسته شاگرد تربیت می کنند.


وی گفت : شاگردان یا اهل ظاهرند یا شاگردان خاص اهل سرکه اهل سر را حواریین می نامند که از معارفی برخوردارند که دیگران ظرف تحمل آن را ندارند و دیگر اینکه خود این اهل سر هم متفاوتند که درجات مختلف دارند که سلمان و اباذر در اوج آن هستند.


حجت الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه بیان داشت : در ادب زیارت باید اذن دخول گرفت، هدف از اذن دخول خواندن فقط ادای یکسری الفاظ عربی نیست بلکه واقعا باید به دو نکته توجه داشت : ائمه (ع) زنده اند و با احساس تشرف به محضر انسان زنده باید محضرشان حضور یافت و دیگر اینکه پس از اذن دخول باید احساس کرد از طرف آن بزرگواران شخص اجازه ورود پیدا کرده است یا خیر که این امر را می توان با احساس تحول درونی بهنگام ورود درک کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران