زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر

زائران ایرانی دعای ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند + تصاویر

ده ها نفر از شیفتگان ومنتظران مولای خوبان بار دیگر عهد خود را با امام زمانشان تجدید کرده و ندای فریاد رسی امام زمان(عج) از مظلومان عالم را این بار در دعای ندبه به آسمان ها رساندند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، عاشقان ایرانی امام زمان(عج) صبح امروز با حضور در خیمه گاه حسینی دعای ندبه فراغ مولای خود را زمزمه کردند.


ده ها نفر از شیفتگان ومنتظران مولای خوبان با حضور در این مراسم بار دیگر عهد خود را با امام زمانشان تجدید کرده و ندای فریاد رسی امام زمان(عج) از مظلومان عالم را این بار در دعای ندبه به آسمان ها رساندند.


طنین أین الحسن و أین الحسین چه زیبا از خیمه گاه امام حسین(ع) به خیمه گاه امام زمان(عج) می رسید و چه زیبا تصویر عشق و شور و محبت در درّ اشک های کربلاییان به چشم دیده می شد.


ایرانیان که در کشور خود با حضور در قبله گاه جمکران به یاد آقا و مولای خویش هستند در خیمه گاه حسینی نیز با ندای «یابن السادة المقربین» پیروی خود را از خاندان نبوت و انتظار خود را نسبت  به ظهور آخرین ذخیره الهی به تصویر کشیدند.


آنان فراز «أین الطالب بدم المقتول بکربلاء» را بلند تر به زبان جاری کرده و با این ندا ثابت کردند که ظلم هیچ ظالمی در جهان بی پاسخ نخواهد ماند و روزی خواهد رسید که چشمان جهانیان به منتقم آل محمد روشن خواهد شد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران