بازدید دانشجویان از مزار علامه امینی در نجف اشرف

یکی از برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایت گری برای دانشجویان می باشد که از جمله آنها آشنایی با شخصیت بی نظیر و دانشمند بزرگ عالم تشیع مرحوم علامه امینی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، یکی از برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایت گری برای دانشجویان می باشد که از جمله آنها آشنایی با شخصیت بی نظیر و دانشمند بزرگ عالم تشیع مرحوم علامه امینی صاحب کتاب الغدیر و تبیین خدمات گرانبهای این فقیه مجاهد است.


عنوان برنامه ای که همزمان با اعزام کاروان های دانشجویی به عتبات عالیات، به همت بعثه مقام معظم رهبری ، درمرقد مرحوم علامه امینی در نجف اشرف برگزار می شود.


حجت الاسلام تابان راوی بعثه مقام معظم رهبری در نجف در این برنامه ابتدا با معرفی ابعاد شخصیتی و علمی مرحوم علامه امینی به نقش بی بدیل آن مرحوم در تحکیم مبانی شیعه اشاره کرده و در پایان به معرفی کتاب الغدیر و چگونگی تدوین این کتاب طی چهل سال زحمات بی وقفه مرحوم علامه امینی پرداخت.


قابل ذکر است که قبر مرحوم علامه امینی طبق وصیت در منزل شخصی ایشان بوده وکتابخانه آن مرحوم نیز جنب منزل ایشان واقع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران