پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم

پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم

پـــــــروردگارا دست نیاز به درگاه تو دراز می کنم و از کسی خواسته هایم را طلب می نمایم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد. آرزوهایم را به تو می گویم، به تو که همیشه دوست منی. عاشق تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو می خواهم که آرامش ، برکت و سلامتی را برای خودم و دوستانم ارزانی داری.

دعا و راز و نیاز به درگاه خداوند درمسجدالحرام از منزلت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا در این مسجد، خانه خدا - که خانه رحمت و مغفرت هست - قرار دارد، و خود این مسجد در شهر مکه که شهر «اُمُّ رُحْم» هست، قرار گرفته است. پس اگرکسی با اخلاص و فروتنی کامل وارد مسجدالحرام شود و به درگاه خداوند مناجات کند، خداوند دعای او را اجابت خواهد کرد.
درمسجدالحرام ، کنارخانه کعبه ، بهترین مکان برای دعا و راز و نیاز با خداوند است ؛ زیرا قداست وعظمت این مکان ایجاب می کند تا در آنجا دعا زودتر اجابت شود. حاجیانی که به حج مشرف می شوند تلاش می کنند از این سفر نورانی و مکان ملکوتی بهره کامل را ببرند  و با دست پر به اوطان شان بازگردند. 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران