رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند
رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند

رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها با قدرت نفوذی که در جامعه دارند باید در قضیه عاشورا به تشریح مفهوم شعار«هیات منا الذله» و بازخوانی پیام کربلا بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام علی فقیهی روز سه شنبه در نشست خبری کارگروه رسانه و فضای مجازی اربعین حسینی اظهار داشت: از آنجایی که اکثر مردم جامعه اطلاعات عمومی خود را از طریق رسانه ها کسب می کنند لذا رسانه ظرفیت همراهی با اندیشه و دیدگاه مخاطب در مسیر شناخت کربلا را دارند.
وی افزود: عاشورا به عنوان یک واقعیت غنی از پیام سازی رسانه ای نظیر ایثار، عدالت، مقاومت، ظلم ستیزی، آزادگی و غیره برخوردار است که می تواند سوژه رسانه ای باشد.
مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در موضوع محرم رسانه ها باید از حالت انفعال خارج و حالت تهاجمی به خود گیرند تا در جنگ نرم دشمنان علیه این نظام الهی که ادامه دهنده مسیر عاشورای حسینی است پیروز شوند.
حجت الاسلام فقیهی افزود: محرم و صفر همان طور که ایجاد کننده انقلاب اسلامی بود عامل اصلی حفظ آن نیز است.
وی گفت: دشمنان نظام در شرایط کنونی با تحریم و فشارهای اقتصادی سعی در براندازی این نظام الهی دارند اما نمی دانند ملت بزرگ ایران با تاسی از سیره و منش امام حسین(ع) که در بدترین شرایط دست از آرمان خود نکشیدند این مسیر را تا تحقق حکومت عدال الهی ادامه خواهد داد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران