فلاحت پیشه:اربعین حلقه طلایی برای تقابل با فتنه‌های دشمن است

فلاحت پیشه ارتباط دینی و معنوی مؤمنان ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی را یک زنجیره طلایی توصیف کرد و گفت: اربعین حلقه طلایی جهان اسلام برای تقابل با فتنه‌های دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حشمت‌الله فلاحت پیشه پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی که سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) صورت پذیرفت به بررسی برخی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: موضوع زائران اربعین در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرارگرفته است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارتباط دینی و معنوی مؤمنان ایرانی، عراقی، افغانی و پاکستانی را یک زنجیره طلایی توصیف کرد و ابراز داشت: اگر فقط بخواهیم آثار اقتصادی این زنجیره را موردبررسی قرار دهیم 6 میلیارد دلار حداقل برداشت اقتصادی ایران اسلامی در این زنجیره طلایی است.


فلاحت پیشه به برخی از شایعه‌پراکنی‌های دشمن در ارتباط ملت ایران و عراق اشاره کرد و عنوان داشت: فعالیت دشمن در این حوزه برای تحت تأثیر قرار دادن همین 6 میلیارد دلار حاصل از این زنجیره طلایی است تا شرایط بر ایران اسلامی سخت‌تر شود.


| شناسه مطلب: 90434







نظرات کاربران