تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و کمیته فرهنگی اربعین

به منظور تعیین چارچوب‌ها، زمینه‌ها و چگونگی همکاری مشترک در امور فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در اربعین تفاهم نامه‌ای بین رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به درخواست کمیته فرهنگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور مبنی بر تعیین نماینده جهت عضویت در کمیته فرهنگی و رابط میان حوزه‌های علمیه و کمیته، مدیر حوزه‌های علمیه جناب حجت الاسلام و المسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه را به عنوان نماینده حوزه‌های علمیه در کمیته فرهنگی اربعین تعیین کردند.


رئیس کمیته فرهنگی به همراه چند تن از مسئولان این کمیته بعد از تعیین نماینده حوزه، با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به دیدار جناب حجت الاسلام ملک‌دار رفته و با ایشان به گفتگو و بررسی مسائل فرهنگی، تبلیغی اربعین پرداختند. در این جلسه رئیس کمیته فرهنگی اربعین، خواستار ورود جدی تر و همکاری نزدیک‌تر حوزه‌های علمیه در امور اربعین شدند.


نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با استقبال از این همکاری به توانایی‌ها و ظرفیت‌های حوزه پرداخت و با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در حوزه، زمینه‌های همکاری مشترک را برشمرده و آمادگی کامل را در هر یک از آنها اعلام داشتند.


به منظور تعیین چارچوب‌ها، زمینه‌ها و چگونگی همکاری مشترک در امور فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در اربعین تفاهم نامه‌ای بین رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه به امضا رسید بر اساس این تفاهم نامه، حوزه های علمیه درا مور پژوهشی در حوزه کلامی فقهی و اجتماعی و آموزشی روحانیون و مبلغان، تأمین کارشناسان دینی برای تولید محتوا و برگزاری نشست‌های علمی همکاری و برنامه های مشترک به اجرا در می آورند.


| شناسه مطلب: 90458




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران