فراخوان ثبت‌نام قاریان و حافظان برای کاروان قرآنی اربعین

ثبت‌‌نام از قاریان و گروه‌های تواشیح در کاروان نور برای اجرای برنامه در مراسم اربعین حسینی تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور با عنوان «کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین» مسئولیت سازماندهی و اجرای برنامه‌های قرآنی در این رویداد عظیم معنوی در کشور عراق را برعهده دارد. در اربعین سال جاری مقرر شده کاروان نور متشکل از استادان، قاریان و گروه‌های تواشیح ممتاز کشورمان به این مأموریت قرآنی اعزام شوند.


به موجب این فراخوان، قاریان ممتاز سراسر کشور می‌توانند تا پایان شهریورماه، در صورت تمایل و دارا بودن شرایط زیر نسبت به ثبت‌ نام و اعلام آمادگی در پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نشانی www.etghan.ir اقدام کنند.


بدیهی است، صرف دارا بودن شرایط ذیل به معنای عضویت قطعی قاری در کاروان نور نیست و با توجه به محدودیت‌های موجود به ناچار تعداد مشخصی از متقاضیان با در نظر گرفتن اولویت انتخاب، برای حضور در این کاروان دعوت می‌شوند. همچنین فراخوان ثبت‌‌نام گروه‌های تواشیح از بین گروه‌های ممتاز کشور که دارای شرایط ذیل هستند، به صورت مجزا صورت خواهد گرفت.


شرایط قاریان و گروه‌های تواشیح


سن بالای 18 سال
قاری ممتاز کشوری یا حداقل قاری ممتاز در سطح استان
تأیید سطح فنی قاری توسط یک نفر از اساتید برجسته کشور
دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سختی که ناشی از کمبود امکانات در این سفر است
عدم عضویت در کاروان نور در سال‌های گذشته
حضور تمام وقت در ایام اعزام کاروان نور (8 الی 22 صفر 1440)
داشتن پاسپورت به حداقل شش ماه اعتبار


اسامی کاروان نور، هفته اول مهرماه و پس از بررسی نتایج ثبت‌‌نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 90463




اربعین قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران