سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست

سخنران کربلا:ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) قابل شمارش نیست

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی گفت: به هر میزان که شناخت ما از مقام و عظمت امام حسین (ع) بیشترشود به همان میزان معرفت ما نیز افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج در کربلای معلی ، حجت الاسلام والمسلمین عبدوس که در جمع زائران حسینی در حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) سخن می گفت، اظهار داشت: شناخت هرچه بیشتر عظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شناخته شود، این مسأله موجب افزایش اجر و ثواب در زیارت و توسل بیشتر می گردد.


وی با تاکید بر اینکه زیارت آقا امام حسین (ع) از ارزش و ثواب بسیار بالایی برخوردار است که قابل شمارش نیست، افزود: هر فردی که به هر نوعی موفق به زیارت سید الشهدا (ع) آنچنان پاداشی از سوی خداوند برای او در نظر گرفته می شود که به حد و اندازه بوده و نمی توان ثواب آن را شمارش کرد.


به گفته وی، در این ارتباط علاوه بر زیارت ، اشک بر مصیبت امام حسین (ع) و لعن قاتلان هر کدام دارای اجر و پاداشی است که معصومین (ع) نیز به این امور سفارش کرده اند.


گفتنی است در پایان این آیین حاج جمال رحیمی از مداحان بعثه مقام معظم رهبری با نوحه خوانی و مداحی زائران حسینی را به فیض رساندند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران