افزایش وام بانک ملت عتبات دانشگاهیان

بانک ملت بخشنامه افزایش اعطاء تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان را به شعب ابلاغ نمود و مطابق آن زائرین می توانند از امروز به شعب بانک ملت مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بانک ملت بخشنامه افزایش اعطاء وام تسهیلات عتبات عالیات به دانشگاهیان کشور را با شماره 2/9816مورخه 97/6/27  را به شعب ابلاغ نمود.


با افزایش قیمت عتبات و به منظور حمایت از زائرین دانشگاهی،ستاد افزایش وام عتبات دانشگاهیان را از بانک ملت پیگیری نمود که بر اساس توافق اولیه، این بانک موافقت خود را برای افزایش میزان تسهیلات به زائرین دانشگاهی اعلام نمود.


طبق این بخشنامه شعب بانک در سراسر کشور موظف به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه ها برای سفر به عتبات می باشند.


بر اساس بخشنامه ارسالی، زائرینی که به صورت زمینی اعزام می شوند، می توانند مبلغ دو میلیون تومان و زائرین هوایی سه میلیون تومان دریافت کنند که در متاهلین وام به زائر اصلی و همسر به صورت جداگانه پرداخت می شود.


متقاضیان دریافت وام به منظور دریافت تسهیلات می بایست یک نفر ضامن با کسر از حقوق، مورد تایید بانک به شعبه معرفی نمایند.


دانشگاهیان می توانند جهت دریافت تسهیلات به شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه کنند.جهت مراجعه به شعبه، هیچ گونه معرفی نامه ای نیازی نیست و اسامی افراد به صورت الکترونیکی به شعب ارسال می گردد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران