«قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات «قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات

«قاب آسمانی» نخستین سوگواره عکس دسته جمعی هیات

این سوگواره به منظور حفظ سنت دیرینه و زیبای هیات های مذهبی در ماه محرم صورت می گیرد که پس از پایان آخرین مراسم محرم، زیر بیرق هیات ایستاده و عکس دسته جمعی می گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سوگواره قاب آسمانی همزمان با ماه عزای اهل بیت و به منظور پاسداشت هیئات عزاداری سید الشهدا برگزار می شود.


اپلیکیشن زائر با مشارکت موسسه عقیق، نخستین دوره سوگواره عکس دسته جمعی هیات را برگزار می کند.


این سوگواره به منظور حفظ سنت دیرینه و زیبای هیات های مذهبی در ماه محرم صورت می گیرد که پس از پایان آخرین مراسم محرم، زیر بیرق هیات ایستاده و عکس دسته جمعی می گرفتند.


عکس های این سوگواره، ابتدا به وسیله آرای مردمی در فضای مجازی فیلتر شده و تصاویر راه یافته به مرحله نهایی توسط تیم داوری ارزیابی و به 14 ارسال کننده عکس برتر، 14 کمک هزینه سفر به کربلای معلی اهدا خواهد شد.
زائر یک نرم  افزار کاربردی موبایل است که مجموعه کاملی از نیاز های روزمره و زیارتی محبین اهل بیت از کتب اصلی اسلام و شیعه تا راهنمایی زائرین و قرعه کشی روزانه را در اختیار کاربران قرار می دهد.


زائر و عقیق به عنوان دو مجموعه با محوریت موضوع تعظیم شعائر شیعه با هدف نشر محتوای زیارتی و مذهبی، سوگواره سراسری قاب آسمانی را ارائه داده اند.


با مراجعه به سایت و یا بات تلگرامی قاب آسمانی در این سوگواره شرکت کنید


لینک ورود به سایت قاب آسمانی
 


| شناسه مطلب: 90577




اربعین عکس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران