پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است   پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است  

پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است  

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق درگردهمایی روحانیون و مداحان اعزامی به عتبات عالیات تصریح کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار وعزت  اتحاد است . 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی،حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در گردهمایی روحانیان ومداحان با تاکید بر لزوم هشیاری زائران مخصوصاً در ایام اربعین حسینی گفت: دشمنان مردم عراق و ایران به تفرقه افکنی هستند و از اتحاد و انسجام مردم این دو کشور ناراحت و عصبانی می شوند.


وی افزود پیاده روی اربعین بزرگترین نمایش اقتدار و عزت اتحاد دوستداران امام حسین (ع)است.  


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مردم عراق را مهمان نواز توصیف کرد و گفت: این مردم در ایام اربعین حسینی با هرچه در توان دارند خالصانه از عزادارن اربعین حسینی پذیرایی می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد. 


وی  با استناد به آیات قرآن کریم، وحدت بین مسلمانان را یکی از مهمترین دستورات الهی برشمرد و اظهار داشت: مسلمانان باید باهم متواضع و مهربان  باشند اما در مقابل دشمنان اسلام سخت و با آنان ستیز کنند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق اقتدار و عزت مسلمانان را در گرو وحدت و همدلی خواند و دشمن ستیزی را شرط حیات و استقلال برشمرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثمره وحدت و ایمان و اطاعت از ولایت فقیه بود و امروز باید این سه عامل پیروزی تداوم داشته باشد زیرا شرط وحدت شرط بقا نیز می باشد.


وی  پیاده روی  اربعین را  بزرگترین نمایش اقتدار و اتحاد محبین اهل بیت  عنوان کرد و اظهار داشت: پیاده روی اربعین بزرگترین سفره غذایی مادی و معنوی است که در کشور عراق برگزار می شود و چنیین مراسمی در عالم نظیر ندارد و واقعاً بی بدیل است.


حجت الاسلام نجفی روحانی با اشاره به مهر و مجبت و اخلاصی که در مراسم اربعین تبلور پیدا می کند گفت: این مراسم دشمنان را مأیوس  و مسلمانان را دلشاد می کند و فضای اخوت و برادری را حاکم می سازد.


وی  شعار مراسم اربعین  امسال را  شعاری بسیار مناسب و پر معنا  عنوان کرد و گفت: شعار «الحسین یجمعنا » واقعاً شعار مناسبی است و حقیقت دارد و در طول تاریخ  نام امام حسین (ع) موجب اجتماع و وحدت عاشقان اهل بیت شده است و جلسات روضه عزاداری در محرم و صفر مخصوصاً در عاشورا و اربعین خود  بهترین گواه بر آن است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران