ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان

ای صبا ای پیک دور افتادگان - اشک ما بر خاک پاک او رسان

رهبر معظم انقلاب در همایش خدمت بسیجیان گفتند: حماسه اربعین یک پدیده فوق العاده ای است که به لطف و فضل الهی در هنگامی که دنیای اسلامی نهایت نیاز را به این چنین حماسه ای دارد بوجود آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رهبر معظم انقلاب در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی بیان کردند: ایام بسیار مهم بعداز عاشورا است؛ در واقع ایام حماسه زینبی است.
ایشان بیان کردند: در چنین روزهایی مسیر کربلا و کوفه و شام و بعداز آن مدینه، مسیر حرکت نورانی پرشکوه حماسی زینب کبری و حضرت امام سجاد و بقیه‌ی اسرای عاشورا است. اینها که توانستند با این حرکت خود ماجرای عاشورا را ابدیت ببخشند، آن را دائمی و زوال ناپذیر کنند.
رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: ما هم امروز در چنین روزهایی احساس ارتباط قلبی بیشتری با آن شهیدان عظیم‌الشأن میکنیم، اربعین هم در پیش است. ملت ما و ملت عراق و مردمان زیادی از ملتهای دیگر در تدارک حماسه‌ی بزرگ اربعین هستند.
ایشان تصریح کردند: حماسه‌ی اربعین یک پدیده‌ی فوق العاده‌ای است که به لطف و فضل الهی در هنگامی که دنیای اسلام نهایت نیاز را به اینچنین حماسه‌ای دارد، به وجود آمده است.
رهبر معظم انقلاب بیان کردند: یاد سرور شهیدان را در دلهای خودمان در ذهن خودمان مغتنم میشماریم و عرض میکنیم:
ای صبا ای پیک دور افتادگان
اشک ما بر خاک پاک او رسان...


| شناسه مطلب: 90720




اربعین رهبرانقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران