همایش مدیران کاروانهای زیارتی پیاده  امام رضا در مشهد

همایش بزرگ مدیران و معاونین کاروانهای زیارتی پیاده  امام رضا  در مشهد با شرکت 1000 نفر از مدیران و معاونین کاروانهای پیاده 21 استان کشور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد سخنگوی جمعیت خدمتگزارزائران پیاده امام‌رضا(ع) با بیان این مطلب گفت: در این همایش مدیران یادشده با نحوه اداره کردن کاروانها و امکانات رفاهی و خدماتی و درمانی ایستگاههای صلواتی بین راهی آشنا شدند .


حسین رضائی افزود: چگونگی استفاده از خدمات درمانی و هلال احمر ؛ نحوه تردد در جاده ها و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی از دیگرموضوعاتی بود که در این همایش مطرح شد .


وی گفت : زمان ورود به مشهد و استقرار در اسکانهای پیش بینی شده ونحوه برگزاری مراسم مذهبی توجه به مسئولیت اجتماعی مدیر ؛ همکاری با فرمانداری و بخشداریها ؛ و همراهی روحانی  مقیم همراه  کاروانها ازموضوعات دیگر این همایش بود که توسط : مدیر کل رفاهی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی ؛ معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی ؛ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ؛ معاون سیاسی  فرمانداری مشهد ؛ رئیس و مدیران ثبت نام و اسکان جمعیت خدمتگزارزائران پیاده امام‌رضا(ع) برای حاضرین تشریح شد .


رضائی افزود : 17درصد از مدیران ثبت نامی در این همایش برای نخستین بارعهده دار مسئولیت کاروانهای زیارتی را دارند که 10درصد آن مدیران زن هستند .




نظرات کاربران