برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات

برپایی ۵۱ موکب جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین از محل موقوفات

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان و امور اوقاف از برپایی ۵۱ موکب از محل موقوفات مردمی در ۸ محور جهت خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه مراسم اعزام کاروان تدارکاتی موکب‌الرضا(ع) خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران پیاده اربعین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و از محل موقوفات مردمی ۵۱ موکب در ایام اربعین حسینی (ع) برپا خواهد شد.


وی افزود: این موکب‌ها در ۴ محور از ایران که در مسیر زائران هستند، شامل مرز‌های مهران، چزابه، شلمچه، میرجاوه سیستان و بلوچستان و ۴ محور در عراق و در شهر‌های کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.


محمدی افزود: در موکب‌الرضا(ع) اداره کل اوقاف خراسان رضوی، ۴۰ خادم افتخاری برای خدمت‌رسانی به زائران حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه اندازی موکب‌الرضا(ع) در کربلای معلی تصریح کرد: علاوه بر استان خراسان رضوی، استان‌های کردستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری نیز در این موکب همکاری خواهند داشت.


حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: ۴۶ موکب در داخل کشور عراق، موکب ثقلین در عمود ۱۲۱۷ و ۴ موکب داخل کشور ایران با نظارت سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.


وی ضمن تأکید جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین امسال گفت: خیرینی که می‌خواهند به زائرین اربعین حسینی(ع) خدمت‌رسانی کنند مبالغ خود به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۳۹۹۶۸۰ و شماره حساب ۰۳۴۹۱۲۳۹۷۵۰۰۵ به نام خدمت به زائران اربعین واریز کنند.


یادآور می‌شود، کاروان تدارکاتی از استان خراسان رضوی در قالب هفت تریلی شامل اقلام مورد نیاز جهت پذیرایی از زائران به عراق اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 90768




اربعین وقف



نظرات کاربران