سرپرست حجاج ایرانی:

فصل جدیدی در فعالیت های حوزه حج و زیارت آغاز شده است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری آسیب شناسی و اصلاح ساختار در این حوزه را ضروری خواند و تاکید کرد: فصل جدیدی در فعالیت های حوزه حج و زیارت آغاز شده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر امروز در نشست شورای معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری با اعلام این مطلب ، از حاضران خواست با توجه به بالارفتن قیمت ارز و افزایش هزینه ها ، صرفه جویی را جدی بگیرند و طرح هایی را که اولویت دارد اجرا کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران بخش های مختلف با هماهنگی و تفاهم و با تمام توان کارها را پیش ببرند و در حفظ پویایی بعثه بکوشند.
برپایه این گزارش، درادامه این جلسه معاونین توسعه مدیریت و منابع ، بین الملل و فرهنگی و مدیران بخش های مختلف بعثه نقطه نظرات خود را درخصوص مسایل مطرح شده درحوزه حج  و زیارت ، ساختار و تشکیلات ، امور اجرایی و فعالیت های بین المللی و فرهنگی بعثه بیان کردند و  لزوم آموزش ضمن خدمت و ارتقاء سطح کارکنان و صرفه جویی در بخش های مختلف را یادآور شدند .
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه حج امسال آبرومندانه و قابل قبول انجام شد و مورد تائید مقام معظم رهبری قرار گرفت، تصریح کرد: طبق دستور معظم له باید عدم تعارض و هم افزایی را در روابط بعثه و سازمان حج در اولویت قرار دهیم و در انجام مسئولیت های خود بعنوان امانت الهی هرچه بیشتر بکوشیم. 
وی گفت: از نتایج بررسی های کارگروههای آسیب شناسی باید برای تکرار نشدن آسیب ها ، تطبیق با شرایط و تحولات روز و حرکت رو به جلو استفاده شود.
سرپرست حجاج ایرانی با تاکید براینکه آموزش زبان عربی برای دست اندرکاران حوزه حج و زیارت باید جدی گرفته شود، افزود: در مجموعه بعثه باید به نحوی عمل شود که زمینه ارتقاء کارکنان وجود داشته باشد و دراجرای برنامه ها ، از افراد متخصصی که توانایی دارند با  بعثه همکاری کنند ، استفاده شود.
برپایه این گزارش در پایان این نشست حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر  نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی زمانی مشاور امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری تقدیر کرد و گفت : حجت الاسلام زمانی در طول سالیان خدمت ؛ با انگیزه در عرصه های مختلف حضور داشتند و اکنون که به افتخار و کسوت بازنشستگی نائل آمده اند از خداوند برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.  
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران