افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین استان کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام حسین سازندگی  در آئین افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی استان کرمان اظهار داشت: خداوند می‌فرماید شهیدان زنده‌اند و مظهر شهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است.


وی افزود: امروز و بعد از قرن‌ها که از شهادت امام حسین(ع) می‌گذرد آنچنان حرارتی در دل‌های مردم به‌وجود آمده که هیچگاه یاد آن حضرت فراموش نمی‌شود.


مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه امروز دشمن تمام هم و غم خود را گذاشته تا اسلام را از بین ببرد گفت: دشمن چندین هزار سایت و شبکه تلویزیونی تجهیز کرده تا ایران به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام را تخریب کند.


وی با اشاره به اینکه با فرا رسیدن عاشورای حسینی تمام نقشه‌های شوم دشمنان از بین می‌رود بیان کرد: دشمن غافل از آن است که مردم ایران عشق امام حسین(ع) را در دل دارند و نور خدا خاموش شدنی نیست.


وی با اشاره به اینکه امسال در کمیته اربعین توجه به فضای مجازی تاکید شده است عنوان کرد: در این راستا قرارگاه رسانه‌ای اربعین در کرمان افتتاح می‌شود.


مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه حضور گسترده شیعیان جهان در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی چشم دشمنان اسلام را کور کرده و آنها را به خشم آورده است گفت: دشمن درصدد است تا با شبه‌افکنی این حرکت عظیم مردمی را تخریب کند.


درادامه رحمان جلالی مسئول قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی استان کرمان با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین در راستای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن بسیار خوب عمل کرده است اظهار داشت: به‌همین دلیل دشمن از حضور پر شور شیعیان در این اجتماع بزرگ هراسان شده است.


وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر انجام کار جبهه‌ای و آرایش قرارگاهی در کار فرهنگی تاکید دارند گفت: در راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای اربعین در استان کرمان مجموعه‌هایی درگیر هستند که عمده آنها رسانه‌ای هستند.


وی با بیان اینکه چارت قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی استان کرمان در حوزه عملیاتی تهیه شده است افزود: یک هیئت اندیشه‌ورز هم برای آن در نظر گرفته شده است.


وی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ روانی علیه اجتماع بزرگ اربعین را آغاز کرده است بیان کرد: این مسئله نشان از ترس دشمن و اهمیت این حرکت عظیم عاشورایی دارد.


جلالی با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در کربلای معلی در قالب یک موکب رسانه‌ای فعالیت می‌کند گفت: این قرارگاه برای زائران هندی و پاکستانی که از استان کرمان عبور می‌کنند هم برنامه دارد.


وی عنوان کرد: 12 هزار بروشور با عنوان معرفی مجموعه نرم‌افزارهای ویژه اربعین حسینی چاپ شده که در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد.


| شناسه مطلب: 90830







نظرات کاربران