امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود

امواج رادیو اربعین در خاک عراق دریافت می‌شود

رئیس کارگروه مستندسازی کمیته فرهنگی اربعین گفت: برای اولین‌بار مجوز پخش رادیو اربعین در کشور عراق صادر شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ،سید‌علی علوی صبح امروز در دومین همایش یاوران رسانه‌ای اربعین در سالن همایش‌های وزارت کشور، از اعزام هزار و ۶۰۰ نفر مستندساز، برنامه‌ساز، گزارشگر، تصویربردار و خبرنگار از شبکه‌های مختلف به عراق جهت پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین خبر داد.


وی افزود: از دو روز آینده، تیم‌های رسانه‌ای جهت پوشش این مراسم باشکوه به کشور عراق اعزام می‌شوند که با همکاری اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی، ۴۳ نماینده از رسانه‌های مختلف خارجی در این مراسم حضور خواهند داشت.


رئیس کارگروه مستندسازی کمیته فرهنگی اربعین تصریح کرد: در مراسم اربعین امسال هزار و ۲۰۰ کارشناس از کشورهای مختلف حضور دارند که به بررسی، تبیین و تشریح ابعاد مختلف این مراسم معنوی می‌پردازند.


وی همچنین از استقرار ۷۷ دستگاه اس‌ان‌جی (SNG) در مسیرهای سیزده‌گانه راه‌پیمایی اربعین خبر داد و ادامه داد در عمود ۲۸۵ و عمود ۵۷۵ دو پایگاه رسانه‌ای فعال مستقر هستند که اینترنت پرسرعت به رسانه‌ها جهت ارسال تولیدات رسانه‌ای ارائه می‌کنند.


علوی در ادامه از آغاز به‌کار رادیو اربعین از عصر امروز خبر داد و گفت: برای اولین‌بار مجوز پخش رادیو اربعین در کشور عراق صادر شده است. همچنین ۴۰ فرکانس رادیویی در خاک عراق مجوز لازم را برای پخش مراسم اربعین دریافت کرده‌اند.




نظرات کاربران