زائران پیاده‌روی اربعین کوله‌پشتی خود را چگونه ببندند

پیاده روی اربعین مانند هر سفر دیگری نیاز به برنامه ریزی و آمادگی قبلی دارد و باید نکات مهمی را در آن رعایت نمود.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، بسیاری از دلباختگان و عاشقان اباعبدلله‌الحسین‌(ع) قصد دارند به سفر پربرکت زیارت اربعین بروند. «پیاده‌روی اربعین» رسم و سنت قدیمی است که ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین ما، بارها بر فضیلت آن تاکید داشته‌اند.


از آنجا که این سفر تماما با پای پیاده و بدون هیچ‌گونه وسیله نقلیه‌ای صورت می‌گیرد، بستن کوله پشتی از جمله فاکتورهای مهمی است که زائران باید به آن توجه بیشتری داشته باشند. لذا برای پیاده‌روی اربعین از کوله‌پشتی راحت و سبکی استفاده کنید که بندهای آن نازک نباشد و ستون فقرات شما را در طول مسیر اذیت نکند.


بهتر است وسایل و پوشاکی که در طول روز به آن نیاز ندارید، مانند کیسه خواب، زیرانداز و چادر را در قسمت های زیرین کوله جای دهید. همچنین لباس خواب خود را، در میان کیسه خواب بگذارید تا همراه آن فشرده شده و جای زیادی نگیرد. بهتر است لباس های خود را لوله کنید، این کار باعث می شود حجم بسیار کاهش یابد. حتی می توانید آن ها را در میان فضاهای خالی بین وسایل سخت کوله قرار دهید.


در ادامه می‌توانید جزئیاتی از ملزومات و نکات ضروری برای سفر اربعین اعم از بستن کوله پشتی و وسایل مورد نیاز را در قالب عکس‌نوشته مشاهده کنید.


 




 


| شناسه مطلب: 90846




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران