کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد

کمربند امنیتی بغداد و کربلا تقویت شد

با هدف مقابله با تهدیدات احتمالی و تامین امنیت زیارت اربعین امام حسین(ع) نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی بطور گسترده در مناطق رینگ بغداد و شرق الانبار در مجاورت استان های کربلا و نجف مستقر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پایگاه خبری الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که نیروهای امنیتی و تیپ دوم لشکر 27 الحشد الشعبی در راستای تامین امنیت زیارت اربعین امام حسین (ع) وظیفه تامین راه ارتباطی میان استان های بغداد و الانبار را برعهده گرفتند.
همچنین این نیروها برای جلوگیری از هر گونه اختلال امنیتی در منطقه کمربندی بغداد و شرق الانبار چندین عملیات تحقیق و بازرسی را انجام دادند.
زیارت میلیونی اربعین در عراق پارسال با مشارکت بیش از 14 میلیون نفر برگزار شد که حدود 2.5 میلیون نفر آنان از زائران ایرانی بودند. 
در ایام اربعین حسینی، زائران عراقی از نقاط مختلف کشور به صورت پیاده روی و یا بخشی از آن با انواع وسایل نقلیه برای زیارت امام حسین (ع) خود را به کربلا می رسانند.
نظر به ادامه تهدیدات هسته های خفته گروهک تروریستی تکفیری داعش، امسال نیز همچون سال های قبل اجرای طرح های امنیتی مختلفی در نقاط گوناگون عراق برای تامین امنیت زائران آغاز شده است. 


ایرنا


| شناسه مطلب: 90853




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران