نماینده بعثه رهبری در عراق :

به کوری چشم دشمنان مراسم اربعین بسیار باشکوه برگزار خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به جایگاه ولایت و ولایت مداری آنرا رکن بسیار مهم اسلام خواند و موجب عزت و عظمت مسلمانان دانست و مراسم پیاده روی اربعین را لبیک به ندای امام حسین (ع) برشمرد

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، درگردهمایی دانشجویان حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه رهبری در عراق با اشاره به جایگاه ولایت و ولایت مداری آنرا رکن بسیار مهم اسلام خواند و موجب عزت و عظمت مسلمانان دانست و مراسم پیاده روی اربعین را لبیک به ندای امام حسین (ع) برشمرد و گفت: مراسم پیاده روی اربعین به کوری چشم دشمنان اسلام  بسیار باشکوه برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان ساخت درجریان  عاشورا  عده ای ولایت مدار شدند و تا سرحد ایثار جان از امام خود اطاعت کردند و در مقابل عده ای دیگر از مسلمان نما های کوردل با امام زمان جنگیدند و در زمره ی ولایت ستیزان قرار گرفتند و عذاب اخروی را برای خود خریدند.


نماینده بعثه رهبری در عراق مراسم اربعین را بسیار مهم و موج آفرین خواند و افزود در تاریخ بشریت و در سراسر جهان چنین مراسمی که از روی عشق و ارادت صورت میگیرد وجود ندارد و نقش بی نظیری در احیاء اسلام  ناب محمدی و عزت مسلمانان خواهد داشت.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به حدیثی بیان داشت شرط قبولی اعمال ولایت است و ولایت اسلام را پویا و زنده نگه می دارد و ما باید از ولایت اطاعت کنیم و ولایت فقیه  نیز در طول ولایت تشریعی اهل بیت (ع) است.


نماینده بعثه رهبری با اشاره به کینه توزی دشمنان اسلام خاطرنشان ساخت امروز آمریکا، وهابیت و منافقین به شدت دنبال مخدوش نمودن  مراسم اربعین هستند. لذا همه دوست داران اهل بیت (ع) باید ضمن هوشیاری کامل با اتحاد و انسجام به دنبال هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی و معرفتی باشیم و بدون شک با عنایت خود سیدالشهدا  امسال نیز مراسم پیاده روی اربعین هرچه باشکوه تر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران