تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی

تدابیر امنیتی جنوب عراق برای حفاظت از زائران حسینی

نیروهای پلیس در استان های جنوبی عراق از اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی در مسیرهای زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از پایگاه خبری الحیاه؛ فرمانده عملیات رافدین در بیانیه ای اعلام کرد که این فرماندهی با مشارکت پلیس و نیروهای امنیتی استان ذی قار و میسان و المثنی و واسط برای تامین امنیت مسیرهای زائران اربعین حسینی  و حمایت از آن ها تدابیر امنیتی ویژه ای را در نظر گرفته است. وی افزود  در تمام مسیرهای اصلی و فرعی عملیات گشت زنی انجام و همچنین از پهپادهای ارتش استفاده خواهد شد.


فرماندهی پلیس استان ذی قار نیز در این باره گفت بررسی کامل جاده های استان و همچنین تقویت نقاط امنیتی جاده ها انجام شده است.و عملیات گشت زنی شامل همه راه ها و مسیرهای استان می شود.


نیروهای بسیج مردمی (حشدالشعبی) نیز به منظور حمایت از زائران اربعین حسینی، مسئولیت امنیت جاده مواصلاتی بین بغداد و الانبار را به عهده دارند و نیروهایشان در این مسیر مستقر شده است.


گفتنی است که مراسم اربعین امسال هفته آینده برگزار می شود و میلیونها مسلمان از عراق و نقاط مختلف جهان برای زیارت سیدالشهدا خود را به کربلای معلی می رسانند، این در حالی است که در سال ۱۳۹۶ وزیر راه عراق اعلام کرد شمار زائران اربعین از مرز ۲۶ میلیون نفر عبور کرده است. 


ایکنا


| شناسه مطلب: 90876




اربعین عراق



نظرات کاربران