میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی

میزبانی روزانه جمکران از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی

مسجد مقدس جمکران امسال نیز با مشارکت گروه های مردمی روزانه از ۵۰ هزار نفر در وعده های مختلف صبحانه، ناهار و شام در موکب این مسجد در مسیر نجف به کربلای معلی پذیرایی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، موکب مسجد مقدس جمکران امسال نیز در کنار عمود ۱۰۷۰ در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی برپاست و در پنجمین سال فعالیت خود بار دیگر نام و یاد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) را بیش از پیش در بین راهپیمایان اربعین احیاء و پرآوازه می کند.


بنابر این گزارش، امسال نیز بانیان و گروه های مردمی هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای پذیرایی و خدمات دهی هر چه باشکوهتر این موکب به زائران حسینی تقدیم می کنند.


گروه های مردمی طبخ و توزیع روزانه آش برای پنج هزار نفر، حلیم برای پنج هزار نفر حلیم، شله زرد برای ۳ هزار نفر و قرص نان برای سه هزار و 500 نفر را در موکب مسجد مقدس جمکران انجام می دهند.


در مجموع روزانه ۵۰ هزار نفر در وعده های صبحانه، ناهار و شام در این موکب پذیرایی می شوند.


گفتنی است، شماره حساب ۲۵۵۵۵۵۵۵۰۱ بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۷۴۹۸۶۱۸۳ به نام مسجد مقدس جمکران آماده دریافت نذورات نقدی برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در موکب مسجد مقدس جمکران فعال است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران