آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا

آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلا

مدیرکل راهداری استان همدان از آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: نرخ کرایه زائران امسال هیچ افزایشی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مصطفی پناهنده پیش از ظهر شنبه در دومین نشست هماهنگی اربعین حسینی که در اداره کل راهداری استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین بخش‌های مختلف حمل و نقل، جابه‌جایی مسافران را انجام می‌دهند و در این بین بخش جاده‌ای اصلی‌ترین گزینه برای انتقال مسافران به شمار می‌رود.


وی از آمادگی ناوگان جاده‌ای برای جابجایی زائران اربعین از اول آبان‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این ایام عملیات جابجایی زائران بر عهده این اداره کل بوده و آمادگی کامل برای تمامی عوامل حمل و نقل انجام شده است.


پناهنده ادامه داد: با وجود تورم، نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل جاده ای هیچ افزایشی ندارد و به نرخ‌های سال گذشته فروخته می‌شود.


مدیرکل راهداری استان همدان پیش فروش اینترنتی بلیت های اربعین را از اقدامات در دستور کار این اداره کل عنوان و اضافه کرد: اگر بلیت پیش فروش شود قطعا در برنامه ریزی‌ها کمک خوبی خواهد بود.


وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده و تمهیدات لازم در خصوص خدمات رسانی مناسب و شایسته به زوار اربعین یادآور شد: شرکت های مسافربری باید سرویس های رفت و برگشت را بر عهده بگیرند و توقف اتوبوس ها در مرزها برای گرفتن صورت وضعیت نیز ممنوع است.


مصطفی پناهنده از آمادگی کامل ناوگان مسافربری استان برای جابجایی زائران اربعین خبر داد و ابراز داشت: پارسال ۲۸ هزار زائر حسینی توسط ناوگان های عمومی این استان جابجا شدند.


| شناسه مطلب: 90890




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران