۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است

۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ۹۴ گیت در مرز مهران آماده پذیریش زائران اربعین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش بینی شده امسال دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرزهای طی ایام اربعین تردد کنند که ۵۰ درصد این ترددها از مرز مهران خواهد بود.


وی افزود: زیرساخت های پایاه مرزی مهران از لحاظ آب، برق، اینترنت و سایر خدمات آماده شده است.


وی با اشاره به اینکه ۹۴ گیت در پایانه مرزی مهران برای پذیرش زائران اربعین آماده شده است، گفت: تلاش می شود در کمترین زمان ممکن زائران از گیت های پایانه تردد داشته باشند.


دلخواه بیان داشت: روزانه ظرفیت تردد تا ۱۸۵ هزار زائر در پایانه مرزی مهران در نظر گرفته شده و هیچ گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.


وی با اشاره به آمادگی مسیرهای ارتباطی استان برای اربعین، تصریح کرد: مسیر ایلام-مهران و ایلام-ملکشاه--مهران برای اربعین آماده شده و ۱۰ نقطه حادثه در این ارتباط حذف شده است.


| شناسه مطلب: 90891




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران