حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد

حجت الاسلام نجفی روحانی از آشپزخانه مرکزی ابوتراب بازدید کرد

نماینده بِعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن بازدید از آشپزخانه مرکزی ابوتراب توصیه های معرفتی به کارکنان این مجموعه ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق صبح روز دوشنبه 23 مهرماه 1397 در بازدید از آشپزخانه مرکزی ابوتراب کربلای معلی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه گفت: خدمت شما عبادت است. وی با ذکر این نکته که غذای زائران باید ویژگی هایی داشته باشد، افزود: علاوه بر رعایت بهداشت، حلال و پاک بودن از جمله مولفه های غذای زائران باید باشد.


نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق اظهار کرد: مطبوع و دلپذیر بودن هم از جمله ویژگی های غذای زائران باید باشد و پخت آن باید همراه با عشق صورت پذیرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی افزود: حضور کارکنان در نماز جماعت جلوه خاصی به کار خواهد داد.


بنابر این گزارش در این بازدید آقای توسلی مدیر آشپزخانه مرکزی ابوتراب گفت: غذای طبخ شده در این آشپزخانه در میان80 هتل توزیع می شود.


وی عنوان کرد: آشپزخانه ابوتراب مجهزترین و بزرگترین آشپزخانه عتبات است که این روزها در آن بیش از 5 هزار پُرس غذا پخت و توزیع می شود.


در پایان این بازدید نماینده بعثه مقام معظم رهبری به کارکنان آشپزخانه ابوتراب، هدایایی اهداء کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران